BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 15, 2011

Ehem ehem. cuti belum mula lagi aku dah start bosan dah ni.

Sesi persekolahan untuk tahun 2011 dah tamat ( bagi aku ) pun. Maknanye tahun depan aku dah 17 tahun. Tahun yang cukup penting untuk aku sebab aku kene ambil SPM. Nak tak nak kene ambil jugak kan? Hurm.. Aku cume perlu bersabar untuk masa setahun saje lagi then i will be free !! Fuhhh! tak sabar aku. Tapikan perangai aku tak jugak berubah-ubah lagi. PEMALAS!. Aku memang mengaku yang aku ni seorang yang pemalas. Apatah lagi bab-bab membaca buku. Aduissyhh.. Alergic betul aku. Haha. Bodoh. Dah tahu nak ambil SPM tahun depan tapi tak tahu nak bace buku. Result aku pulak jatuh merudum! Makin dekat nak exam, makin bnyak aku main.


p/s: aku tulis untuk diri aku sendiri supaya bila aku bace, aku boleh menyedarkan diri aku. ( tu pun kalau blh             
      sedar . . )

No comments:

Post a Comment